Citation Formats
Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. SEZEN VEKLİ, "Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, pp.311-329, 2018

SEZEN VEKLİ, G. 2018. Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26 , 311-329.

SEZEN VEKLİ, G., (2018). Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, 311-329.

SEZEN VEKLİ, GÜLŞAH. "Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, 311-329, 2018

SEZEN VEKLİ, GÜLŞAH S. . "Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, pp.311-329, 2018

SEZEN VEKLİ, G. (2018) . "Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, pp.311-329.

@article{article, author={GÜLŞAH SEZEN VEKLİ}, title={Türkiye’de Biyoloji Öğretiminde Yaşanılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akademisyen Perspektifi}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={311-329} }