Z. AKGÜN, "SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ," In İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II , GECE KİTAPLIĞI, 2020, pp.1-23.
AKGÜN, Z. SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ. 2020. In İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II , GECE KİTAPLIĞI, 1-23.
AKGÜN, Z., (2020). SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ. İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II (pp.1-23), GECE KİTAPLIĞI.
AKGÜN, ZUHAL. "SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ." In İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II , 1-23. GECE KİTAPLIĞI, 2020
AKGÜN, ZUHAL. "SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ." İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II , GECE KİTAPLIĞI, 2020, pp.1-23.
AKGÜN, Z. (2020) "SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ", İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II . GECE KİTAPLIĞI.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZUHAL AKGÜN}, chaptertitle={SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ}, booktitle={ İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II}, publisher={GECE KİTAPLIĞI}, city={},year={2020} }