İ. DADANDI Et Al. , "Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri," 3rd International Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.212, 2015
DADANDI, İ. Et Al. 2015. Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri. 3rd International Technologies & Teacher Education Symposium , (Trabzon, Turkey), 212.
DADANDI, İ., KALYON, A., & YAZICI, H., (2015). Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri . 3rd International Technologies & Teacher Education Symposium (pp.212). Trabzon, Turkey
DADANDI, İBRAHİM, AYŞE KALYON, And HİKMET YAZICI. "Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri," 3rd International Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 2015
DADANDI, İBRAHİM Et Al. "Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri." 3rd International Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.212, 2015
DADANDI, İ. KALYON, A. And YAZICI, H. (2015) . "Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri." 3rd International Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, p.212.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İBRAHİM DADANDI Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri}, congress name={3rd International Technologies & Teacher Education Symposium}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={212} }