T. Yılmaz And M. Çavuş, "“PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ," 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.108, 2016
Yılmaz, T. And Çavuş, M. 2016. “PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 108.
Yılmaz, T., & Çavuş, M., (2016). “PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ . 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.108). Trabzon, Turkey
Yılmaz, TANER, And MURAT ÇAVUŞ. "“PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ," 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
Yılmaz, TANER And Çavuş, MURAT. "“PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ." 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.108, 2016
Yılmaz, T. And Çavuş, M. (2016) . "“PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ." 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.108.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TANER YILMAZ And author={MURAT ÇAVUŞ}, title={“PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN FEN KONULARININ ÖĞRETİLMESİNDE ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ}, congress name={12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={108} }