M. Kara. KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM). Çanakkale: Paradigma Akademi2024, pp.170
Kara, M. 2024. KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM) . Paradigma Akademi, Çanakkale.
Kara, M., (2024). KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM) . KARA MEHMET (Ed.). Çanakkale: Paradigma Akademi.
Kara, MEHMET. KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM) . Çanakkale: Paradigma Akademi, 2024
Kara, MEHMET. KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM) . Paradigma Akademi, 2024.
Kara, M. (2024) KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM) . 1st edn. Çanakkale: Paradigma Akademi.
@book{book, author={MEHMET KARA}, title={KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM)}, publisher={Paradigma Akademi}, year={2024} }