B. ÇEPNİ ŞENER And E. COŞKUN, "Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi," Intermedia International e-Journal , vol.10, no.19, pp.332-349, 2023
ÇEPNİ ŞENER, B. And COŞKUN, E. 2023. Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi. Intermedia International e-Journal , vol.10, no.19 , 332-349.
ÇEPNİ ŞENER, B., & COŞKUN, E., (2023). Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi. Intermedia International e-Journal , vol.10, no.19, 332-349.
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL, And ENGİN COŞKUN. "Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi," Intermedia International e-Journal , vol.10, no.19, 332-349, 2023
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL Ç. And COŞKUN, ENGİN. "Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi." Intermedia International e-Journal , vol.10, no.19, pp.332-349, 2023
ÇEPNİ ŞENER, B. And COŞKUN, E. (2023) . "Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi." Intermedia International e-Journal , vol.10, no.19, pp.332-349.
@article{article, author={BETÜL ÇEPNİ ŞENER And author={ENGİN COŞKUN}, title={Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi}, journal={Intermedia International e-Journal}, year=2023, pages={332-349} }