S. Aksu, "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya," In Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya , Konya: LİTERATÜRK ACADEMIA, 2021, pp.121-142.
Aksu, S. Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya. 2021. In Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya , LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, 121-142.
Aksu, S., (2021). Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya. Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya (pp.121-142), Konya: LİTERATÜRK ACADEMIA.
Aksu, SİMGE. "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya." In Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya , 121-142. Konya: LİTERATÜRK ACADEMIA, 2021
Aksu, SİMGE. "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya." Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya , LİTERATÜRK ACADEMIA, 2021, pp.121-142.
Aksu, S. (2021) "Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya", Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya . Konya: LİTERATÜRK ACADEMIA.
@bookchapter{bookchapter, author ={SİMGE AKSU}, chaptertitle={Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya}, booktitle={ Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya}, publisher={LİTERATÜRK ACADEMIA}, city={Konya},year={2021} }