Ö. ÜNAL Et Al. , "HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ," ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.7, no.3, pp.680-694, 2021
ÜNAL, Ö. Et Al. 2021. HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ. ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.7, no.3 , 680-694.
ÜNAL, Ö., DURMUŞ, A., & YILDIZ, Z. B., (2021). HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ. ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.7, no.3, 680-694.
ÜNAL, ÖZGÜN, AYHAN DURMUŞ, And Zehra Betül YILDIZ. "HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ," ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.7, no.3, 680-694, 2021
ÜNAL, ÖZGÜN Et Al. "HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ." ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.7, no.3, pp.680-694, 2021
ÜNAL, Ö. DURMUŞ, A. And YILDIZ, Z. B. (2021) . "HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ." ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.7, no.3, pp.680-694.
@article{article, author={ÖZGÜN ÜNAL Et Al. }, title={HASTA HEKİM İLETİŞİMİNİN HASTANIN ŞİKÂYET ETME NİYETİNE ETKİSİ}, journal={ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ}, year=2021, pages={680-694} }