Citation Formats
Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. AYGÜL And C. KOÇ, "Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.112-132, 2016

AYGÜL, İ. And KOÇ, C. 2016. Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37 , 112-132.

AYGÜL, İ., & KOÇ, C., (2016). Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, 112-132.

AYGÜL, İLKAY, And CANAN KOÇ. "Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, 112-132, 2016

AYGÜL, İLKAY And KOÇ, CANAN. "Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.112-132, 2016

AYGÜL, İ. And KOÇ, C. (2016) . "Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.112-132.

@article{article, author={İLKAY AYGÜL And author={CANAN KOÇ}, title={Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={112-132} }