H. Mert And S. Ö. BÜTÜNER, "Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.1-18, 2024
Mert, H. And BÜTÜNER, S. Ö. 2024. Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2 , 1-18.
Mert, H., & BÜTÜNER, S. Ö., (2024). Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 1-18.
Mert, Halime, And SUPHİ ÖNDER BÜTÜNER. "Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 1-18, 2024
Mert, Halime And BÜTÜNER, SUPHİ Ö. . "Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.1-18, 2024
Mert, H. And BÜTÜNER, S. Ö. (2024) . "Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.1-18.
@article{article, author={Halime Mert And author={SUPHİ ÖNDER BÜTÜNER}, title={Matematik Ders Notu 4 ve 5 Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Genelleme Görevlerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi}, journal={Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={1-18} }