B. ÇEPNİ ŞENER And E. COŞKUN, "Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma," Akdeniz İletişim , vol.36, no.36, pp.159-177, 2021
ÇEPNİ ŞENER, B. And COŞKUN, E. 2021. Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma. Akdeniz İletişim , vol.36, no.36 , 159-177.
ÇEPNİ ŞENER, B., & COŞKUN, E., (2021). Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma. Akdeniz İletişim , vol.36, no.36, 159-177.
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL, And ENGİN COŞKUN. "Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma," Akdeniz İletişim , vol.36, no.36, 159-177, 2021
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL Ç. And COŞKUN, ENGİN. "Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma." Akdeniz İletişim , vol.36, no.36, pp.159-177, 2021
ÇEPNİ ŞENER, B. And COŞKUN, E. (2021) . "Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma." Akdeniz İletişim , vol.36, no.36, pp.159-177.
@article{article, author={BETÜL ÇEPNİ ŞENER And author={ENGİN COŞKUN}, title={Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma}, journal={Akdeniz İletişim}, year=2021, pages={159-177} }