B. ÇEPNİ ŞENER, "Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma," Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.11, pp.76-99, 2023
ÇEPNİ ŞENER, B. 2023. Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.11 , 76-99.
ÇEPNİ ŞENER, B., (2023). Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.11, 76-99.
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL. "Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma," Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.11, 76-99, 2023
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL Ç. . "Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma." Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.11, pp.76-99, 2023
ÇEPNİ ŞENER, B. (2023) . "Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma." Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.11, pp.76-99.
@article{article, author={BETÜL ÇEPNİ ŞENER}, title={Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={76-99} }