Ö. ŞAHAN And K. Sahan, "The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması," Novitas-ROYAL , vol.15, no.2, pp.81-97, 2021
ŞAHAN, Ö. And Sahan, K. 2021. The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması. Novitas-ROYAL , vol.15, no.2 , 81-97.
ŞAHAN, Ö., & Sahan, K., (2021). The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması. Novitas-ROYAL , vol.15, no.2, 81-97.
ŞAHAN, ÖZGÜR, And Kari Sahan. "The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması," Novitas-ROYAL , vol.15, no.2, 81-97, 2021
ŞAHAN, ÖZGÜR And Sahan, Kari. "The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması." Novitas-ROYAL , vol.15, no.2, pp.81-97, 2021
ŞAHAN, Ö. And Sahan, K. (2021) . "The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması." Novitas-ROYAL , vol.15, no.2, pp.81-97.
@article{article, author={ÖZGÜR ŞAHAN And author={Kari Sahan}, title={The Driving Forces behind Monolingual and Bilingual English-Medium Instruction: A Comparison of Students' Perspectives in Turkey Eğitim Dili Tamamen ve Kısmen İngilizce Olan Programların Arkasındaki İtici Güçler: Türkiye'deki Öğrencilerin Bakış Açılarının Karşılaştırması}, journal={Novitas-ROYAL}, year=2021, pages={81-97} }