D. Peker Ünal, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ," 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, pp.557-580, 2021
Peker Ünal, D. 2021. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3 , 557-580.
Peker Ünal, D., (2021). ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, 557-580.
Peker Ünal, DİLŞAT. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ," 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, 557-580, 2021
Peker Ünal, DİLŞAT P. . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ." 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, pp.557-580, 2021
Peker Ünal, D. (2021) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ." 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, pp.557-580.
@article{article, author={DİLŞAT PEKER ÜNAL}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ}, journal={19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={557-580} }