H. G. BERKANT And N. ŞANAL, "Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi," ASR JOURNAL , vol.6, no.32, pp.2074-2093, 2021
BERKANT, H. G. And ŞANAL, N. 2021. Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi. ASR JOURNAL , vol.6, no.32 , 2074-2093.
BERKANT, H. G., & ŞANAL, N., (2021). Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi. ASR JOURNAL , vol.6, no.32, 2074-2093.
BERKANT, HASAN, And NACİYE ŞANAL. "Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi," ASR JOURNAL , vol.6, no.32, 2074-2093, 2021
BERKANT, HASAN G. And ŞANAL, NACİYE. "Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi." ASR JOURNAL , vol.6, no.32, pp.2074-2093, 2021
BERKANT, H. G. And ŞANAL, N. (2021) . "Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi." ASR JOURNAL , vol.6, no.32, pp.2074-2093.
@article{article, author={HASAN GÜNER BERKANT And author={NACİYE ŞANAL}, title={Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi}, journal={ASR JOURNAL}, year=2021, pages={2074-2093} }