Y. ERGEN And O. BATMAZ, "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.49, pp.130-147, 2019
ERGEN, Y. And BATMAZ, O. 2019. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.49 , 130-147.
ERGEN, Y., & BATMAZ, O., (2019). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.49, 130-147.
ERGEN, YUSUF, And ONUR BATMAZ. "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.49, 130-147, 2019
ERGEN, YUSUF And BATMAZ, ONUR. "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.49, pp.130-147, 2019
ERGEN, Y. And BATMAZ, O. (2019) . "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.49, pp.130-147.
@article{article, author={YUSUF ERGEN And author={ONUR BATMAZ}, title={İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişki}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={130-147} }