Citation Formats
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. PEKER ÜNAL, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI," yükseköğretim ve bilim , 2017

PEKER ÜNAL, D. 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI. yükseköğretim ve bilim .

PEKER ÜNAL, D., (2017). ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI. yükseköğretim ve bilim .

PEKER ÜNAL, DİLŞAT. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI," yükseköğretim ve bilim , 2017

PEKER ÜNAL, DİLŞAT P. . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI." yükseköğretim ve bilim , 2017

PEKER ÜNAL, D. (2017) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI." yükseköğretim ve bilim .

@article{article, author={DİLŞAT PEKER ÜNAL}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI}, journal={yükseköğretim ve bilim}, year=2017}