S. UNGAN And P. URFALI DADANDI, "Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, pp.341-351, 2024
UNGAN, S. And URFALI DADANDI, P. 2024. Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2 , 341-351.
UNGAN, S., & URFALI DADANDI, P., (2024). Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, 341-351.
UNGAN, SUAT, And PAKİZE URFALI DADANDI. "Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, 341-351, 2024
UNGAN, SUAT And URFALI DADANDI, PAKİZE U. . "Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, pp.341-351, 2024
UNGAN, S. And URFALI DADANDI, P. (2024) . "Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, pp.341-351.
@article{article, author={SUAT UNGAN And author={PAKİZE URFALI DADANDI}, title={Sosyoekonomik Faktörlerle Okuma Başarısı Arasındaki İlişkide Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Düzenleyici Rolü: PISA 2022 Sonuçlarına Dayalı Bir İnceleme}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={341-351} }