Ş. ALTIN Et Al. , "Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3759-3775, 2020
ALTIN, Ş. Et Al. 2020. Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4 , 3759-3775.
ALTIN, Ş., BEZGİN EDİŞ, L., TÜFEKÇİ, İ., & ALTIN, B., (2020). Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, 3759-3775.
ALTIN, ŞABAN Et Al. "Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, 3759-3775, 2020
ALTIN, ŞABAN Et Al. "Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3759-3775, 2020
ALTIN, Ş. Et Al. (2020) . "Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3759-3775.
@article{article, author={ŞABAN ALTIN Et Al. }, title={Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={3759-3775} }