E. ŞAHİNER And Z. KOYUNLU ÜNLÜ, "Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, pp.145-154, 2022
ŞAHİNER, E. And KOYUNLU ÜNLÜ, Z. 2022. Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.1 , 145-154.
ŞAHİNER, E., & KOYUNLU ÜNLÜ, Z., (2022). Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, 145-154.
ŞAHİNER, ELİF, And ZEYNEP KOYUNLU ÜNLÜ. "Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, 145-154, 2022
ŞAHİNER, ELİF And KOYUNLU ÜNLÜ, ZEYNEP K. . "Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, pp.145-154, 2022
ŞAHİNER, E. And KOYUNLU ÜNLÜ, Z. (2022) . "Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, pp.145-154.
@article{article, author={ELİF ŞAHİNER And author={ZEYNEP KOYUNLU ÜNLÜ}, title={Mühendislik Tasarım Süreci Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ve Mühendislik Algıları Üzerine Etkisi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={145-154} }