F. KORKMAZ And F. F. ÇETİNKAYA, "Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, pp.242-256, 2019
KORKMAZ, F. And ÇETİNKAYA, F. F. 2019. Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3 , 242-256.
KORKMAZ, F., & ÇETİNKAYA, F. F., (2019). Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, 242-256.
KORKMAZ, FATMA, And FATİH FERHAT ÇETİNKAYA. "Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, 242-256, 2019
KORKMAZ, FATMA And ÇETİNKAYA, FATİH F. . "Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, pp.242-256, 2019
KORKMAZ, F. And ÇETİNKAYA, F. F. (2019) . "Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.3, pp.242-256.
@article{article, author={FATMA KORKMAZ And author={FATİH FERHAT ÇETİNKAYA}, title={Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2019, pages={242-256} }