S. KORKMAZ And E. DOĞUÇ, "ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ," Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.6, no.2, 2020
KORKMAZ, S. And DOĞUÇ, E. 2020. ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ. Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.6, no.2 .
KORKMAZ, S., & DOĞUÇ, E., (2020). ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ. Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.6, no.2.
KORKMAZ, SEZER, And ECE DOĞUÇ. "ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ," Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.6, no.2, 2020
KORKMAZ, SEZER And DOĞUÇ, ECE. "ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ." Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.6, no.2, 2020
KORKMAZ, S. And DOĞUÇ, E. (2020) . "ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ." Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , vol.6, no.2.
@article{article, author={SEZER KORKMAZ And author={ECE DOĞUÇ}, title={ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ}, journal={Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi}, year=2020}