M. KARA And S. TEMİZ, "Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği," Manas Journal of Social Studies , vol.7, no.3, pp.455-477, 2018
KARA, M. And TEMİZ, S. 2018. Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği. Manas Journal of Social Studies , vol.7, no.3 , 455-477.
KARA, M., & TEMİZ, S., (2018). Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği. Manas Journal of Social Studies , vol.7, no.3, 455-477.
KARA, MEHMET, And SELMAN TEMİZ. "Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği," Manas Journal of Social Studies , vol.7, no.3, 455-477, 2018
KARA, MEHMET And TEMİZ, SELMAN. "Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği." Manas Journal of Social Studies , vol.7, no.3, pp.455-477, 2018
KARA, M. And TEMİZ, S. (2018) . "Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği." Manas Journal of Social Studies , vol.7, no.3, pp.455-477.
@article{article, author={MEHMET KARA And author={SELMAN TEMİZ}, title={Konaklama Sektöründe Duyusal Markalamanın Önemi: Beş Yıldızlı Bir Otel örneği}, journal={Manas Journal of Social Studies}, year=2018, pages={455-477} }