F. YAMAN, "Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi," İlköğretim Online , vol.18, no.1, pp.207-225, 2019
YAMAN, F. 2019. Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi. İlköğretim Online , vol.18, no.1 , 207-225.
YAMAN, F., (2019). Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi. İlköğretim Online , vol.18, no.1, 207-225.
YAMAN, FATMA. "Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi," İlköğretim Online , vol.18, no.1, 207-225, 2019
YAMAN, FATMA. "Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi." İlköğretim Online , vol.18, no.1, pp.207-225, 2019
YAMAN, F. (2019) . "Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi." İlköğretim Online , vol.18, no.1, pp.207-225.
@article{article, author={FATMA YAMAN}, title={Öğrencilerin Sanal Kimya Laboratuvarı Kullanarak Hazırladıkları Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Çoklu Gösterimler Açısından İncelenmesi}, journal={İlköğretim Online}, year=2019, pages={207-225} }