B. ÇEPNİ ŞENER, "DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME," In Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.55-71.
ÇEPNİ ŞENER, B. DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME. 2022. In Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim , Eğitim Yayınevi, Konya, 55-71.
ÇEPNİ ŞENER, B., (2022). DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME. Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim (pp.55-71), Konya: Eğitim Yayınevi.
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL. "DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME." In Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim , 55-71. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL Ç. . "DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME." Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.55-71.
ÇEPNİ ŞENER, B. (2022) "DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME", Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={BETÜL ÇEPNİ ŞENER}, chaptertitle={DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME}, booktitle={ Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }