G. Ş. ALTUNER ÇOBAN And S. ATEŞ, "6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.771-786, 2022
ALTUNER ÇOBAN, G. Ş. And ATEŞ, S. 2022. 6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2 , 771-786.
ALTUNER ÇOBAN, G. Ş., & ATEŞ, S., (2022). 6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, 771-786.
ALTUNER ÇOBAN, GÜL, And SEYİT ATEŞ. "6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, 771-786, 2022
ALTUNER ÇOBAN, GÜL Ş. And ATEŞ, SEYİT. "6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.771-786, 2022
ALTUNER ÇOBAN, G. Ş. And ATEŞ, S. (2022) . "6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.771-786.
@article{article, author={GÜL ŞEBNEM ALTUNER ÇOBAN And author={SEYİT ATEŞ}, title={6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={771-786} }