F. YAMAN, "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.399-413, 2019
YAMAN, F. 2019. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1 , 399-413.
YAMAN, F., (2019). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, 399-413.
YAMAN, FATMA. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, 399-413, 2019
YAMAN, FATMA. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.399-413, 2019
YAMAN, F. (2019) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.399-413.
@article{article, author={FATMA YAMAN}, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fendeki Gösterimleri Kullanmayla İlgili Görüşlerine Etkisi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={399-413} }