H. G. BERKANT And T. Arslan, "Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri," Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.11, pp.293-312, 2015
BERKANT, H. G. And Arslan, T. 2015. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.11 , 293-312.
BERKANT, H. G., & Arslan, T., (2015). Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.11, 293-312.
BERKANT, HASAN, And Tuğba Arslan. "Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri," Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.11, 293-312, 2015
BERKANT, HASAN G. And Arslan, Tuğba. "Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri." Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.11, pp.293-312, 2015
BERKANT, H. G. And Arslan, T. (2015) . "Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri." Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.11, pp.293-312.
@article{article, author={HASAN GÜNER BERKANT And author={Tuğba Arslan}, title={Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri}, journal={Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic}, year=2015, pages={293-312} }