Y. Ergen Et Al. , "Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, pp.72-81, 2020
Ergen, Y. Et Al. 2020. Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1 , 72-81.
Ergen, Y., Boyraz, C., Batmaz, O., & Çevik Kansu, C., (2020). Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, 72-81.
Ergen, Yusuf Et Al. "Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, 72-81, 2020
Ergen, Yusuf Et Al. "Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, pp.72-81, 2020
Ergen, Y. Et Al. (2020) . "Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.1, pp.72-81.
@article{article, author={Yusuf Ergen Et Al. }, title={Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={72-81} }