C. IŞIK Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.161-182, 2012
IŞIK, C. Et Al. 2012. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3 , 161-182.
IŞIK, C., KAR, T., IŞIK, A., & GÜLER, G., (2012). İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, 161-182.
IŞIK, CEMALETTİN Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, 161-182, 2012
IŞIK, CEMALETTİN Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.161-182, 2012
IŞIK, C. Et Al. (2012) . "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.161-182.
@article{article, author={CEMALETTİN IŞIK Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirleyebilme Becerileri}, journal={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2012, pages={161-182} }