M. KARA And S. TEMİZ, "KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, pp.455-477, 2018
KARA, M. And TEMİZ, S. 2018. KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3 , 455-477.
KARA, M., & TEMİZ, S., (2018). KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, 455-477.
KARA, MEHMET, And SELMAN TEMİZ. "KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, 455-477, 2018
KARA, MEHMET And TEMİZ, SELMAN. "KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, pp.455-477, 2018
KARA, M. And TEMİZ, S. (2018) . "KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, pp.455-477.
@article{article, author={MEHMET KARA And author={SELMAN TEMİZ}, title={KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ}, journal={MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={455-477} }