S. ÖZDEMİR And E. GÜNEREN, "Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.11, no.2, pp.1641-1675, 2023
ÖZDEMİR, S. And GÜNEREN, E. 2023. Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.11, no.2 , 1641-1675.
ÖZDEMİR, S., & GÜNEREN, E., (2023). Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.11, no.2, 1641-1675.
ÖZDEMİR, SİBEL, And EBRU GÜNEREN. "Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.11, no.2, 1641-1675, 2023
ÖZDEMİR, SİBEL And GÜNEREN, EBRU. "Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.11, no.2, pp.1641-1675, 2023
ÖZDEMİR, S. And GÜNEREN, E. (2023) . "Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.11, no.2, pp.1641-1675.
@article{article, author={SİBEL ÖZDEMİR And author={EBRU GÜNEREN}, title={Deneyimsel Değer ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Kapadokya Kaya Oteller Örneği (The Mediating Role of Customer Satisfaction in the Relationship Between Experiential Value and Behavioral Intention: The Case of Cappadocia Cave Hotels)}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2023, pages={1641-1675} }