M. AKYOL And F. A. ARICA, "Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik," Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, pp.139-158, 2016
AKYOL, M. And ARICA, F. A. 2016. Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik. Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2 , 139-158.
AKYOL, M., & ARICA, F. A., (2016). Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik. Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, 139-158.
AKYOL, MEVLÜT, And FERİT ARDA ARICA. "Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik," Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, 139-158, 2016
AKYOL, MEVLÜT And ARICA, FERİT A. . "Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik." Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, pp.139-158, 2016
AKYOL, M. And ARICA, F. A. (2016) . "Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik." Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, pp.139-158.
@article{article, author={MEVLÜT AKYOL And author={FERİT ARDA ARICA}, title={Turizm destinasyonlarında sosyal medya kullanımı: Turkey-holiday etiketi ile kullanıcıların oluşturduğu içerik}, journal={Journal of Tourism Theory and Research}, year=2016, pages={139-158} }