H. G. BERKANT And Y. ATMACA, "Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.35, pp.123-143, 2016
BERKANT, H. G. And ATMACA, Y. 2016. Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.35 , 123-143.
BERKANT, H. G., & ATMACA, Y., (2016). Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.35, 123-143.
BERKANT, HASAN, And YASEMİN ATMACA. "Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.35, 123-143, 2016
BERKANT, HASAN G. And ATMACA, YASEMİN. "Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.35, pp.123-143, 2016
BERKANT, H. G. And ATMACA, Y. (2016) . "Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.35, pp.123-143.
@article{article, author={HASAN GÜNER BERKANT And author={YASEMİN ATMACA}, title={Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={123-143} }