A. BAYRAKTAR And R. KURTOĞLU, "ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.101-116, 2014
BAYRAKTAR, A. And KURTOĞLU, R. 2014. ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2 , 101-116.
BAYRAKTAR, A., & KURTOĞLU, R., (2014). ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, 101-116.
BAYRAKTAR, AHMET, And RAMAZAN KURTOĞLU. "ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, 101-116, 2014
BAYRAKTAR, AHMET And KURTOĞLU, RAMAZAN. "ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.101-116, 2014
BAYRAKTAR, A. And KURTOĞLU, R. (2014) . "ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.101-116.
@article{article, author={AHMET BAYRAKTAR And author={RAMAZAN KURTOĞLU}, title={ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={101-116} }