E. Duran, "Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , vol.8, no.60, pp.988-994, 2022
Duran, E. 2022. Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , vol.8, no.60 , 988-994.
Duran, E., (2022). Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , vol.8, no.60, 988-994.
Duran, EMİNE. "Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , vol.8, no.60, 988-994, 2022
Duran, EMİNE. "Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , vol.8, no.60, pp.988-994, 2022
Duran, E. (2022) . "Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , vol.8, no.60, pp.988-994.
@article{article, author={EMİNE DURAN}, title={Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri ve Stresle Başaçıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal}, year=2022, pages={988-994} }