F. KIRKBİR Et Al. , "PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA ," Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , no.56, pp.290-302, 2016
KIRKBİR, F. Et Al. 2016. PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA . Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , no.56 , 290-302.
KIRKBİR, F., KARA, M., & Türkel, M., (2016). PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA . Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , no.56, 290-302.
KIRKBİR, FAZIL, MEHMET KARA, And Mustafa Türkel. "PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA ," Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , no.56, 290-302, 2016
KIRKBİR, FAZIL Et Al. "PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA ." Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , no.56, pp.290-302, 2016
KIRKBİR, F. KARA, M. And Türkel, M. (2016) . "PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA ." Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , no.56, pp.290-302.
@article{article, author={FAZIL KIRKBİR Et Al. }, title={PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA }, journal={Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi}, year=2016, pages={290-302} }