M. AKDAĞ And M. ÖZDEMİR, "Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, pp.895-926, 2021
AKDAĞ, M. And ÖZDEMİR, M. 2021. Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2 , 895-926.
AKDAĞ, M., & ÖZDEMİR, M., (2021). Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, 895-926.
AKDAĞ, MUSTAFA, And MERVE ÖZDEMİR. "Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, 895-926, 2021
AKDAĞ, MUSTAFA And ÖZDEMİR, MERVE. "Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, pp.895-926, 2021
AKDAĞ, M. And ÖZDEMİR, M. (2021) . "Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.2, pp.895-926.
@article{article, author={MUSTAFA AKDAĞ And author={MERVE ÖZDEMİR}, title={Seçmen Kararlarında Duyguların Rolü ve İşlevi: Duygusal İçerikli Reklamlar Üzerine Bir Analiz}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2021, pages={895-926} }