F. KORKMAZ And D. BÜYÜKER İŞLER, "Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi," 20. Ulusal Turizm Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.159-165, 2019
KORKMAZ, F. And BÜYÜKER İŞLER, D. 2019. Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi. 20. Ulusal Turizm Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 159-165.
KORKMAZ, F., & BÜYÜKER İŞLER, D., (2019). Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi . 20. Ulusal Turizm Kongresi (pp.159-165). Eskişehir, Turkey
KORKMAZ, FATMA, And DİDAR BÜYÜKER İŞLER. "Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi," 20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2019
KORKMAZ, FATMA And BÜYÜKER İŞLER, DİDAR B. . "Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi." 20. Ulusal Turizm Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.159-165, 2019
KORKMAZ, F. And BÜYÜKER İŞLER, D. (2019) . "Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi." 20. Ulusal Turizm Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.159-165.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA KORKMAZ And author={DİDAR BÜYÜKER İŞLER}, title={Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi}, congress name={20. Ulusal Turizm Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={159-165} }