İ. VARİNLİ Et Al. , "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA," 11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , İzmir, Turkey, pp.101-117, 2006
VARİNLİ, İ. Et Al. 2006. TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. 11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (İzmir, Turkey), 101-117.
VARİNLİ, İ., SARIYER, N., & KURTOĞLU, R., (2006). TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA . 11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (pp.101-117). İzmir, Turkey
VARİNLİ, İNCİ, NİLSUN SARIYER, And RAMAZAN KURTOĞLU. "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA," 11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, İzmir, Turkey, 2006
VARİNLİ, İNCİ Et Al. "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA." 11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , İzmir, Turkey, pp.101-117, 2006
VARİNLİ, İ. SARIYER, N. And KURTOĞLU, R. (2006) . "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA." 11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , İzmir, Turkey, pp.101-117.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İNCİ VARİNLİ Et Al. }, title={TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA}, congress name={11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2006}, pages={101-117} }