Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Eleştirel Düşünme ve Öğretimi

Eğitim Bilim Toplum , cilt.5, sa.19, ss.114-143, 2007 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences

The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022

The Predictability of Preschool Teacher Canditates' Levels of Motivational Regulation on 21st Century Skills

The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences (2-3-4 June 2022), Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022

Kapsayıcı Eğitim ve Sınıf İçi Uygulamalar: Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Prospective Teachers’ Views on Homework and the Role of Homework on Self- Regulatory Skills in the Distance Learning Process

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021

Öğrenmeyi Öğrenmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2019

Öğretmen Eğitiminde Kuram ve Uygulama Arasındaki Köprü: Ders Videoları

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018

İngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri ve Akademik Öz Yeterlik İnançları

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018

The Academic Help-Seeking Tendencies of the Faculty of Education Students: From Whom? Why?

5th International Symposum: New Issueson Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017

The Predictive Effect of Self-efficacy Perceptions of Teachers on Procrastination Tendencies

5th International Symposium: New Issues on Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017

Study Approaches and Academic Self Efficacy Beliefs of Prospective Science Teachers

4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016

Examination of Teachers Self Efficacy Beliefs and Problem Solving Skills

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016

Prospective Teachers Conceptions of Teaching and Learning and Their Attitudes Towards Multicultural Education

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016

Öğretmenlerin Öğretim Özdüzenleme Becerileri ve Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Academic Motivation Levels and Help Seeking Tendencies of High School students

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015

Öğretmen Adaylarının Başarı Yönelimlerinin Akademik Yardım İstemelerini Yordama Düzeyi

VII. International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015

İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Yardım İsteme

9th International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014

Views of Academic Members and Students on the Absenteeism

GLOBAL CONFERENCE on LINGUISTICS and FOREIGN LANGUAGE TEACHING (LINELT-2013), 09 Temmuz 2014, cilt.136, ss.527-531

Kitap & Kitap Bölümleri

Değerler Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler

Karakter ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Canan KOÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.197-225, 2023

Değerler Eğitimine İlişkin Temel Kavramlar

Karakter ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-18, 2023

Değerler Eğitimi Yaklaşımları

Karakter ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.107-142, 2023

İngilizce Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri: Zorluklar, Baş Etme Yolları ve Mesleki Gelişimleri

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VII, Ahmet DOĞANAY Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.123-144, 2023

ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2), Onur Zahal, Şehriban Koca, Kenan Baş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.365-384, 2020

Etkili Öğretmen Özellikleri ve Öğretmen Coşkusu

Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.559-570, 2020

Okulda Umut

Pozitif Psikoloji Bağlamında Umut, Aylin Demirli Yıldız, Editör, nobel, Ankara, ss.305-328, 2016

Klasik Koşullanma

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-56, 2016

Öğretmen Eğitiminde Gelişme ve Uygulamalar

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-226, 2015

Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİRSEN DOĞAN, VESİLE ALKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.47-88, 2015

Metrikler

Yayın

57

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları