Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (9)
4. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz Yeterlik Algıları ve Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.745-778, 2017 (TRDizin)
5. Ortaokul Öğrencilerinin Etkin Katılımı ve Yardım İsteme Eğilimleri
TRAKYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.18, sa.2, ss.347-366, 2016 (TRDizin)
6. Prospective teachers conceptions of teaching andlearning and their attitudes towards multiculturaleducation
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.22, ss.2048-2056, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Yardım İsteme Ölçeği YİÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.17, sa.1, ss.1-17, 2016 (TRDizin)
9. Ortaokul Öğrencilerinin Başarı Yönelimlerinin ve Okuma StratejileriBilişüstü Farkındalıklarının İncelenmesi
Eğitim Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.5, ss.485-508, 2015 (Hakemli Dergi)
10. Öğretmenlik Uygulamasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz Yeterlik Kaynaklarına Etkisi
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.11, ss.1037-1060, 2015 (Scopus, TRDizin)
11. Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitimde Eylem Araştırmasına İlişkin Görüşleri
CÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.143-167, 2015 (Hakemli Dergi)
12. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları ve Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.659-678, 2015 (Hakemli Dergi)
13. Öğrenme Sürecinde Etkili Yardım İsteme Bir Öz Düzenleme Stratejisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.50, ss.139-160, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.49, ss.150-170, 2014 (Hakemli Dergi)
15. İlköğretim İkinci Kademe 6 8 Sınıf Öğrencilerinin Bilişüstü Yetileri ile Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi Bingöl Örneği
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.8, sa.2, ss.308-322, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Faculty of Education Students’ Views on Absence Attitudes
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.1401-1408, 2012 (Hakemli Dergi)
18. Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulamasında akran değerlendirmeye ilişkin görüşleri
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.11, sa.4, ss.1965-1989, 2011 (SSCI, Scopus)
19. Sınıf Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.1, sa.1, ss.240-255, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
20. Eleştirel Düşünme ve Öğretimi
Eğitim Bilim Toplum
, cilt.5, sa.19, ss.114-143, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
5. Prospective Teachers’ Views on Homework and the Role of Homework on Self- Regulatory Skills in the Distance Learning Process
The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
7. The Predictive Role of Teacher Emotions in Learner Autonomy Support
EARLI 2019, Aachen, Almanya, 12 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
8. Bilişsel ve Üstbilişsel Yönlendiricilerle Desteklenen Aktif Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Özdüzenlemeli Öğrenmeleri Üzerindeki Etkileri
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
9. The Opinions Of English Teacher Candidates' Regarding The Use Of The Role-Play Technique In Oral Presentation Lecture
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen Eğitiminde Kuram ve Uygulama Arasındaki Köprü: Ders Videoları
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. İngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri ve Akademik Öz Yeterlik İnançları
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Predicting the Hope Levels by the Engagement of the RegionalBoarding Secondary School Students in the Classroom
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. The Predictive Effect of Self-efficacy Perceptions of Teachers on Procrastination Tendencies
5th International Symposium: New Issues on Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
14. The Academic Help-Seeking Tendencies of the Faculty of Education Students: From Whom? Why?
5th International Symposum: New Issueson Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
17. Prospective Teachers Conceptions of Teaching and Learning and Their Attitudes Towards Multicultural Education
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
18. Examination of Teachers Self Efficacy Beliefs and Problem Solving Skills
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
19. Öğretmenlerin Öğretim Özdüzenleme Becerileri ve Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
22. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ve Matematik Öz Yeterlik Kaynakları
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Başarı Yönelimlerinin Akademik Yardım İstemelerini Yordama Düzeyi
VII. International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
26. İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Yardım İsteme
9th International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014
Kitaplar
11
1. Karakter ve Değerler Eğitimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2023
7. Etkili Öğretmen Özellikleri ve Öğretmen Coşkusu
Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.559-570, 2020
8. Okulda Umut
Pozitif Psikoloji Bağlamında Umut, Aylin Demirli Yıldız, Editör, nobel, Ankara, ss.305-328, 2016
9. Klasik Koşullanma
Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-56, 2016
10. Öğretmen Eğitiminde Gelişme ve Uygulamalar
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-226, 2015
11. Öğretim Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİRSEN DOĞAN, VESİLE ALKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.47-88, 2015
