SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulamasında akran değerlendirmeye ilişkin görüşleri
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.11, sa.4, ss.1965-1989, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz Yeterlik Algıları ve Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.745-778, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Etkin Katılımı ve Yardım İsteme Eğilimleri
TRAKYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.18, sa.2, ss.347-366, 2016 (Hakemli Dergi)
Prospective teachers conceptions of teaching andlearning and their attitudes towards multiculturaleducation
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.22, ss.2048-2056, 2016 (Hakemli Dergi)
Yardım İsteme Ölçeği YİÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.17, sa.1, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.37, ss.112-132, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Başarı Yönelimlerinin ve Okuma StratejileriBilişüstü Farkındalıklarının İncelenmesi
Eğitim Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.5, ss.485-508, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik Uygulamasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz Yeterlik Kaynaklarına Etkisi
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.11, ss.1037-1060, 2015 (Scopus)
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitimde Eylem Araştırmasına İlişkin Görüşleri
CÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.143-167, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları ve Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.659-678, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Sürecinde Etkili Yardım İsteme Bir Öz Düzenleme Stratejisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.50, ss.139-160, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.49, ss.150-170, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe 6 8 Sınıf Öğrencilerinin Bilişüstü Yetileri ile Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi Bingöl Örneği
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.8, sa.2, ss.308-322, 2013 (Hakemli Dergi)
Faculty of Education Students’ Views on Absence Attitudes
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.1401-1408, 2012 (Hakemli Dergi)
Eleştirel Düşünme ve Öğretimi
Eğitim Bilim Toplum
, cilt.5, sa.19, ss.114-143, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kapsayıcı Eğitim ve Sınıf İçi Uygulamalar: Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022
Prospective Teachers’ Views on Homework and the Role of Homework on Self- Regulatory Skills in the Distance Learning Process
The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021
The Predictive Role of Teacher Emotions in Learner Autonomy Support
EARLI 2019, Aachen, Almanya, 12 Ağustos 2019
Bilişsel ve Üstbilişsel Yönlendiricilerle Desteklenen Aktif Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Özdüzenlemeli Öğrenmeleri Üzerindeki Etkileri
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018
The Opinions Of English Teacher Candidates' Regarding The Use Of The Role-Play Technique In Oral Presentation Lecture
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018
Öğretmen Eğitiminde Kuram ve Uygulama Arasındaki Köprü: Ders Videoları
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018
İngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri ve Akademik Öz Yeterlik İnançları
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018
Predicting the Hope Levels by the Engagement of the RegionalBoarding Secondary School Students in the Classroom
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
The Academic Help-Seeking Tendencies of the Faculty of Education Students: From Whom? Why?
5th International Symposum: New Issueson Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017
The Predictive Effect of Self-efficacy Perceptions of Teachers on Procrastination Tendencies
5th International Symposium: New Issues on Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017
Examination of Teachers Self Efficacy Beliefs and Problem Solving Skills
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Prospective Teachers Conceptions of Teaching and Learning and Their Attitudes Towards Multicultural Education
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Öğretmenlerin Öğretim Özdüzenleme Becerileri ve Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ve Matematik Öz Yeterlik Kaynakları
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015
Öğretmen Adaylarının Başarı Yönelimlerinin Akademik Yardım İstemelerini Yordama Düzeyi
VII. International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015
İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Yardım İsteme
9th International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Etkili Öğretmen Özellikleri ve Öğretmen Coşkusu
Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.559-570, 2020
Okulda Umut
Pozitif Psikoloji Bağlamında Umut, Aylin Demirli Yıldız, Editör, nobel, Ankara, ss.305-328, 2016
Klasik Koşullanma
Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-56, 2016
Öğretmen Eğitiminde Gelişme ve Uygulamalar
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-226, 2015
Öğretim Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİRSEN DOĞAN, VESİLE ALKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.47-88, 2015