Eğitim Bilgileri
2013 - 2019
2013 - 2019Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Karma Rasch model ile değişen madde fonksiyonunun belirlenmesinde kovaryant (ortak) değişkenin etkisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2012
2012Yüksek Lisans
PISA 2006 öğrenci anketi madde yanlılığının sıralı lojistik regresyon ve Poly-SIBTEST yöntemleri ile test edilmesi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2016
2014 - 2016Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Araştırma Görevlisi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi
Makaleler
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
2024
20241. Prospective Study on Avoiding Seroma Formation by Flap Fixation After Modified Radical Mastectomy
Hakseven M., Avşar G., ÇETİNDAĞ Ö., Deryol R., BENK M. Ş., SIRGANCI G., et al.
American Surgeon
, cilt.90, sa.4, ss.533-540, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2022
20222. Reliability and Validity Study of Rational Drug Use Scale
GÖÇER Ş., SIRGANCI G., GÜNAY O.
Türkiye Klinikleri Sağlık Bilimleri Dergisi
, cilt.7, ss.856-864, 2022 (TRDizin)
2021
20213. Determining the Factors Affecting the Psychological Distance Between Categories in the Rating Scale
UYUMAZ G., SIRGANCI G.
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.3, ss.178-190, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. A study on validity and reliability of COVID-19 anxiety scale
SIRGANCI G., Ceyhan O., Kılıç H.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.123-136, 2021 (TRDizin)
2020
20205. Doğrulayıcı Faktör Analizi için Gerekli Örneklem Büyüklüğü Kaç Kişidir? : Bayes Yaklaşımı ve Maksimum Olabilirlik Kestirimi
UYUMAZ G., SIRGANCI G.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.32, ss.5302-5340, 2020 (TRDizin)
2020
20206. SIRALI LOJİSTİK REGRESYON VE POLY-SIBTEST YÖNTEMLERİ İLE DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUNUN BELİRLENMESİ
SIRGANCI G., ÇAKAN M.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.705-717, 2020 (TRDizin)
2020
20207. Measurement Invariance Testing with Alignment Method: Many Groups Comparison
SIRGANCI G., UYUMAZ G., YANDI A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.7, sa.4, ss.657-673, 2020 (ESCI, TRDizin)
2019
20198. Spora Bağlılık Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SIRGANCI G., ARAÇ ILGAR E., CİHAN B. B.
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.7, sa.17, ss.171-182, 2019 (TRDizin)
2019
20199. Spora Bağlılık Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
SIRGANCI G., ARAÇ ILGAR E., CİHAN B. B.
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.7, sa.17, ss.171-182, 2019 (TRDizin)
2018
201810. BOZOK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLEYEN DEĞİŞKENLERİN BELİRLENMESİ
SALI G., SIRGANCI G.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , sa.16, ss.32-41, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Davranış ve Duyguları Değerlendirme Ölçeği-2 (BERS-2)’nin Kategoriler Arasındaki Psikometrik Uzaklığının İncelenmesi
SALI G., SIRGANCI G.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.4, ss.1217-1226, 2018 (TRDizin)
2018
201812. BOZOK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLEY
SALI G., SIRGANCI G.
The Journal of International Educational Sciences , cilt.5, sa.16, ss.32-41, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. “Öyküleştirme Yaklaşımını (Storyline) Öğreniyorum” Çalışmalarının Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öyküleştirme Yaklaşımına Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi
TEPETAŞ CENGİZ G. Ş., ÇABUK B., SIRGANCI G., GÜNEY S. Y.
INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH AND PRACTICE IN EDUCATION, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, ss.59-70, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Öğretmenlerin Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleriyle İlgili Algı Ve Bilgi Düzeylerinin Eğitimle Değişiminin İncelenmesi
ÇABUK B., TEPETAŞ CENGİZ G. Ş., SIRGANCI G., GÜNEY S. Y.
INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH AND PRACTICE IN EDUCATION, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. The Effect of Covariant Variable on Determination of Differential Item Functioning Using Mixture Rasch Model
SIRGANCI G., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö.
2020 AERA ANNUAL MEETING, 17 - 21 Nisan 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Different Methods for Testing of Measurement Invariance with Many Groups
SIRGANCI G., UYUMAZ G., YANDI A.
11. INTERNATIONAL STATISTICS CONGRESS, 4 - 08 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. Alignment Method: Concept and Application
UYUMAZ G., SIRGANCI G., YANDI A.
11. INTERNATIONAL STATISTICS CONGRESS, 4 - 08 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Hierarchical Bayesian Approach to Estimate Interventional Effect in Randomized Control Trials
Liang X., Kamata A., SIRGANCI G., Ji L.
2019 AERA ANNUAL MEETING, 5 - 09 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
20187. Küçük Örneklemlerde Bayes Doğrulayıcı Faktör Analı̇zı
SIRGANCI G., YANDI A.
4th Asoscongress, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Geleneksel T-Testi̇ Üzeri̇ne Bi̇r Öneri̇: Bayes Çıkarımları
YANDI A., SIRGANCI G.
4th Asoscongress, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN BAZIDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
SIRGANCI G., SALI G.
EYFOR ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Sınıf Ve Branş Öğretmenlerinin 12 Yıllık (444) Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri
SIRGANCI G., YANDI A.
EYFOR ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi.
SIRGANCI G., SALI G.
Eyfor-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2018
201812. Development of Item Bank Based on Item Response Theory for Motor Vehicle Driver Trainees Theoretical (Written) Exam
DEMİRTAŞLI R. N., YALÇIN S., GÜL E., AYAN C., UYUMAZ G., ŞAHİN KÜRŞAD M., et al.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201713. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method
SALI G., SIRGANCI G.
IASSR XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SİCİLY, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Analysis of Cross-Cultural Comparability of PISA 2012 Student Questionnaire
SIRGANCI G.
IASSR XII. European Conference on Social andBehavioral Sciences, SİCİLY, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method
SIRGANCI G., SALI G.
XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sicily Katana, 25 - 27 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
2015
201516. Çok Kategorili Puanlanan Verilerde Değişen Madde Fonksiyonu Belirlemede Sıralı Lojistik Regresyon Poly Sıbtest ve Parametre Karşılaştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması
SIRGANCI G., UYUMAZ G., MOR DİRLİK E., SEVAL K. K.
INTE-2015 International Conference New Horizons in Education, BARSELONA, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2013
201317. The Investigation of the University Student s Academic Procastination Tendency According to their Gender Class Level and Grand Point Average
YANDI A., SIRGANCI G.
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities ULEAD 2013 Annual Congress, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201218. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Kullanılan Dile İlişkin Görüşlerinin Çok Değişkenli İstatistiksel Analiz Yöntemleri İle Tespiti
SIRGANCI G.
EPOD 2012, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)