MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:


ALTIN Ş., ÇİÇEK B., SAĞLAM K.

SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR, ARIKAN Zeynep, ERTEKİN Şaban, BAY Hakan, Editör, LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, Riga, ss.215-238, 2018

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2018
  • Yayınevi: LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG
  • Basıldığı Şehir: Riga
  • Sayfa Sayıları: ss.215-238
  • Editörler: ARIKAN Zeynep, ERTEKİN Şaban, BAY Hakan, Editör
  • Yozgat Bozok Üniversitesi Adresli: Evet