YURT İÇİ VE YURTDIŞI SATIŞ GELİRLERİ İLE REKLAM VE TANITIM GİDERLERİ ARASINDAKİ NEDENSELLİK İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ: TODA YAMAMOTO NEDENSELLİK ANALİZİ


AKGÜN Z.

HİTİT EKONOMİ VE POLİTİKA DERGİSİ, cilt.1, sa.1, ss.9-17, 2021 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 1 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2021
  • Dergi Adı: HİTİT EKONOMİ VE POLİTİKA DERGİSİ
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Other Indexes
  • Sayfa Sayıları: ss.9-17
  • Yozgat Bozok Üniversitesi Adresli: Evet