BİLGİYİ BENİMSEME MODELİ, BİLGİYE KARŞI TUTUM VE ALGILANAN RİSK ÇERÇEVESİNDE INSTAGRAMIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ MYO ÖRNEĞİ


Akgün Z.

TURKISH JOURNAL OF MARKETING, cilt.4, sa.2, ss.62-80, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 4 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.30685/tujom.v4i2
  • Dergi Adı: TURKISH JOURNAL OF MARKETING
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Other Indexes
  • Sayfa Sayıları: ss.62-80
  • Yozgat Bozok Üniversitesi Adresli: Evet