BİLGİYİ BENİMSEME MODELİ, BİLGİYE KARŞI TUTUM VE ALGILANAN RİSK ÇERÇEVESİNDE INSTAGRAMIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ MYO ÖRNEĞİ
Atıf İçin Kopyala
Akgün Z.
TURKISH JOURNAL OF MARKETING, cilt.4, sa.2, ss.62-80, 2019 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
4
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2019
-
Doi Numarası:
10.30685/tujom.v4i2
-
Dergi Adı:
TURKISH JOURNAL OF MARKETING
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Other Indexes
-
Sayfa Sayıları:
ss.62-80
-
Yozgat Bozok Üniversitesi Adresli:
Evet