MARKA İMAJININ ÜLKE İMAJINA ETKİSİ: ÜLKELERİN MARKA DEĞERİNİ ETKİLEYEN ETMENLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME


ACAR ŞENTÜRK Z., TOS O.

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIX, Nedim Sarıgüzel, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-301, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Eğitim Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Sayfa Sayıları: ss.285-301
  • Editörler: Nedim Sarıgüzel, Editör
  • Yozgat Bozok Üniversitesi Adresli: Hayır