Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Reklam Ajanslarının Geleceğini Şekillendiren Kodlar: Yapay Zekâ İle Stratejiler, Riskler ve Yaratıcılığın Dijital Evrimi

5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. REKLAM YARATICILIĞINDA BİLGİSAYARLA ÜRETİLEN GÖRÜNTÜLERİN ROLÜ: TÜKETİCİ PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRME

1. ULUSLARARASI BATI KARADENİZ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, ss.27, (Özet Bildiri)

3. TİKTOK FENOMENLERİNİN PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK KULLANICI ALGISININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2023, ss.1136-1154, (Tam Metin Bildiri)

4. SOSYAL AĞ SİTE REKLAMLARINA YÖNELİK ŞÜPHECİ EĞİLİM VE KULLANICILARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE "Diversity, Careers, Interdisciplinarity", Sivas, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2023, ss.448-449, (Özet Bildiri)

5. Çocuklara Yönelik Mobil Oyunlarda Kullanılan Reklamlar Üzerine Bir Araştırma

6th Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference, Türkiye, 25 Ekim 2022, ss.27-28, (Özet Bildiri)

6. REKLAMDA NOSTALJİ KULLANIMI: TELEVİZYON REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1218-1229, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Dijital İletişim Çağında Hikâye Anlatıcılığı ve Reklamlar

DİJİTALLEŞEN MEDYA VE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Çepni Şener Betül,Yılmaz Nurcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-59, 2023

2. Reklamı Yasaklı Olan Ürünlerin Pazarlanması

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin, ss.209-226, 2023

3. İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALANINDA METAVERSE: MAKALELER VE TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim, ss.13-38, 2023

5. DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, UĞURHAN Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-71, 2022

6. Sosyal Medya Reklamcılığı

Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar, BAŞER Emrah, COŞKUN Engin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.59-78, 2022

7. Halkla İlişkiler Stratejileri Ekseninde Proaktif ve Reaktif Yaklaşımların İncelenmesi

Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, ALTİNCİK, HASAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.189-203, 2022

8. Dijitalleşme ve Kriz İletişimi

Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar, COŞKUN Engin, BAŞER Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.39-54, 2022

9. Reklama Yönelik Tutumun Kuşaklar Arası Karşılaştırılması

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, KUTLU, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-176, 2020

10. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının X, Y ve Z Kuşakları Bağlamında İncelenmesi

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, ÖZKOÇAK, Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.45-88, 2020
Metrikler

Yayın

28

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

18

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları