Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL MEDYADA MODA REKLAMCILIĞI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.213-241, 2022 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Covıd-19 Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması: Pegasus ve Bim Örneği
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.27-42, 2020 (Hakemli Dergi)
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması
İNİF E - Dergi
, cilt.4, sa.1, ss.50-72, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Reklam Ajanslarının Geleceğini Şekillendiren Kodlar: Yapay Zekâ İle Stratejiler, Riskler ve Yaratıcılığın Dijital Evrimi
5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024
TİKTOK FENOMENLERİNİN PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK KULLANICI ALGISININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2023, ss.1136-1154
Çocuklara Yönelik Mobil Oyunlarda Kullanılan Reklamlar Üzerine Bir Araştırma
6th Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference, Türkiye, 25 Ekim 2022, ss.27-28
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital İletişim Çağında Hikâye Anlatıcılığı ve Reklamlar
DİJİTALLEŞEN MEDYA VE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Çepni Şener Betül,Yılmaz Nurcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-59, 2023
Reklamı Yasaklı Olan Ürünlerin Pazarlanması
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin, ss.209-226, 2023
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALANINDA METAVERSE: MAKALELER VE TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim, ss.13-38, 2023
Şüphecilik Bağlamında Sosyal Ağlar ve Reklam
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2022
DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME
Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, UĞURHAN Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-71, 2022
Sosyal Medya Reklamcılığı
Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar, BAŞER Emrah, COŞKUN Engin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.59-78, 2022
Halkla İlişkiler Stratejileri Ekseninde Proaktif ve Reaktif Yaklaşımların İncelenmesi
Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, ALTİNCİK, HASAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.189-203, 2022
Dijitalleşme ve Kriz İletişimi
Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar, COŞKUN Engin, BAŞER Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.39-54, 2022
Reklama Yönelik Tutumun Kuşaklar Arası Karşılaştırılması
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, KUTLU, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-176, 2020
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının X, Y ve Z Kuşakları Bağlamında İncelenmesi
Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, ÖZKOÇAK, Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.45-88, 2020