Eğitim Bilgileri
2018 - 2022
2018 - 2022Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Türkiye
2016 - 2018
2016 - 2018Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2007 - 2010
2007 - 2010Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Ön Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, Yalvaç Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Sosyal ağ sitelerinde yer alan reklamlara yönelik şüpheciliğe neden olan faktörler
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
2018
2018Yüksek Lisans
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki reklamların X, Y ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
2023 - 2024
2023 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık
2016 - 2022
2016 - 2022Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
STRATEJİK YÖNETİM VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Marka ve İtibar Yönetimi
MARKA VE İTİBAR YÖNETİMİ
YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE TOPLUM
Lisans
Lisans
İMAJ VE MARKA YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
REKLAM YAZARLIĞI
REKLAM KAMPANYALARI
REKLAMCILIĞA GİRİŞ II
DİJİTAL İLETİŞİM
REKLAMCILIĞA GİRİŞ I
REKLAMCILIĞA GİRİŞ I
REKLAM YAZARLIĞI
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
PROJE UYGULAMA
KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI I
İMAJ VE MARKA YÖNETİMİ
PROJE GELİŞTİRME
Makaleler
Tümü (12)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (1)
2024
20241. Factors Affecting Consumers Online Purchasing Attitudes Towards Ads Guided by Artificial Intelligence
Aksu S., Çepni Şener B.
İmgelem (Online)
, cilt.1, sa.14, ss.373-400, 2024 (TRDizin)
2023
20232. Sosyal Medyada Marka Bilinirliği: Tüketicilerin Tutumları ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma
ÇEPNİ ŞENER B.
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
, sa.11, ss.76-99, 2023 (TRDizin)
2023
20233. Reklam Güvenirliği ve Reklama Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Medya Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.
Intermedia International e-Journal
, cilt.10, sa.19, ss.332-349, 2023 (TRDizin)
2023
20234. Sürdürülebilir Modaya Yön Veren Markaların Instagram Gönderileri Üzerine Bir Araştırma
ÇEPNİ ŞENER B., YILMAZ N.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.43, ss.42-66, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Televizyon ve Sosyal Medya Reklamlarında Müzik Kullanımına İlişkin Bir Değerlendirme
COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.
Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.91-106, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Sosyal Ağ Sitelerinin Özellikleri Çerçevesinde Reklam Uygulamalarının Değerlendirilmesi
ŞENER B. Ç.
Yeni Medya (Online)
, sa.14, ss.327-344, 2023 (TRDizin)
2022
20227. SOSYAL MEDYADA MODA REKLAMCILIĞI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.213-241, 2022 (TRDizin)
2021
20218. Türkiye’de Endüstri 4.0 Döneminde Reklamcılığın Yol Haritasına Yönelik Bir Çalışma
ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.
Akdeniz İletişim
, cilt.36, sa.36, ss.159-177, 2021 (TRDizin)
2020
20209. Türkiye’de Covıd-19 Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması: Pegasus ve Bim Örneği
COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.27-42, 2020 (TRDizin)
2019
201910. Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması
ÇEPNİ ŞENER B., UĞURHAN Y. Z. C.
İNİF E - Dergi , cilt.4, sa.1, ss.50-72, 2019 (TRDizin)
2019
201911. SOSYAL AĞ SİTELERİNDE YER ALAN HABERLERİN İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN ALGILANMASI VE DEĞERLENDİRMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
ÇEPNİ ŞENER B.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , ss.902-931, 2019 (TRDizin)
2018
201812. Üniversite öğrencilerinin sosyal sorumlu satın alma davranışları profili üzerine bir araştırma
UĞURHAN Y. Z. C., YAŞAR İ. H., ÇEPNİ ŞENER B.
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.174-186, 2018 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Reklam Ajanslarının Geleceğini Şekillendiren Kodlar: Yapay Zekâ İle Stratejiler, Riskler ve Yaratıcılığın Dijital Evrimi
ÇEPNİ ŞENER B.
5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. REKLAM YARATICILIĞINDA BİLGİSAYARLA ÜRETİLEN GÖRÜNTÜLERİN ROLÜ: TÜKETİCİ PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRME
ÇEPNİ ŞENER B.
1. ULUSLARARASI BATI KARADENİZ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, ss.27, (Özet Bildiri)
2023
20233. TİKTOK FENOMENLERİNİN PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK KULLANICI ALGISININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÇEPNİ ŞENER B.
2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2023, ss.1136-1154, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. SOSYAL AĞ SİTE REKLAMLARINA YÖNELİK ŞÜPHECİ EĞİLİM VE KULLANICILARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE "Diversity, Careers, Interdisciplinarity", Sivas, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2023, ss.448-449, (Özet Bildiri)
2022
20225. Çocuklara Yönelik Mobil Oyunlarda Kullanılan Reklamlar Üzerine Bir Araştırma
COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.
6th Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference, Türkiye, 25 Ekim 2022, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2019
20196. REKLAMDA NOSTALJİ KULLANIMI: TELEVİZYON REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1218-1229, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Dijital İletişim Çağında Hikâye Anlatıcılığı ve Reklamlar
Çepni Şener B.
DİJİTALLEŞEN MEDYA VE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Çepni Şener Betül,Yılmaz Nurcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-59, 2023
2023
20232. Reklamı Yasaklı Olan Ürünlerin Pazarlanması
BOZDAĞ ATEŞ A., ÇEPNİ ŞENER B.
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin, ss.209-226, 2023
2023
20233. İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALANINDA METAVERSE: MAKALELER VE TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
ÇEPNİ ŞENER B.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim, ss.13-38, 2023
2022
20224. Şüphecilik Bağlamında Sosyal Ağlar ve Reklam
ÇEPNİ ŞENER B.
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2022
2022
20225. DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME
ÇEPNİ ŞENER B.
Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, UĞURHAN Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-71, 2022
2022
20226. Sosyal Medya Reklamcılığı
ÇEPNİ ŞENER B.
Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar, BAŞER Emrah, COŞKUN Engin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.59-78, 2022
2022
20227. Halkla İlişkiler Stratejileri Ekseninde Proaktif ve Reaktif Yaklaşımların İncelenmesi
ÇEPNİ ŞENER B.
Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, ALTİNCİK, HASAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.189-203, 2022
2022
20228. Dijitalleşme ve Kriz İletişimi
ÇEPNİ ŞENER B.
Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar, COŞKUN Engin, BAŞER Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.39-54, 2022
2020
20209. Reklama Yönelik Tutumun Kuşaklar Arası Karşılaştırılması
COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, KUTLU, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-176, 2020
2020
202010. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının X, Y ve Z Kuşakları Bağlamında İncelenmesi
ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.
Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, ÖZKOÇAK, Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.45-88, 2020
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2025
Aralık 2025Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2025
Ekim 2025İletişim ve Diplomasi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2025
Ağustos 2025İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi