Doç. Dr. BETÜL ÇEPNİ ŞENER


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Reklamcılık


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

28

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

18

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - 2022

2018 - 2022

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Türkiye

2016 - 2018

2016 - 2018

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

2007 - 2010

2007 - 2010

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Ön Lisans

Süleyman Demirel Üniversitesi, Yalvaç Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Sosyal ağ sitelerinde yer alan reklamlara yönelik şüpheciliğe neden olan faktörler

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

2018

2018

Yüksek Lisans

Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki reklamların X, Y ve Z kuşakları üzerindeki etkisi

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

2023 - 2024

2023 - 2024

Dr. Öğr. Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık

2016 - 2022

2016 - 2022

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü

2013 - 2015

2013 - 2015

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

STRATEJİK YÖNETİM VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Marka ve İtibar Yönetimi

MARKA VE İTİBAR YÖNETİMİ

YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE TOPLUM

Lisans

Lisans

İMAJ VE MARKA YÖNETİMİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

REKLAM YAZARLIĞI

REKLAM KAMPANYALARI

REKLAMCILIĞA GİRİŞ II

DİJİTAL İLETİŞİM

REKLAMCILIĞA GİRİŞ I

REKLAMCILIĞA GİRİŞ I

REKLAM YAZARLIĞI

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK

PROJE UYGULAMA

KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI I

İMAJ VE MARKA YÖNETİMİ

PROJE GELİŞTİRME

Makaleler

Tümü (12)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Reklam Ajanslarının Geleceğini Şekillendiren Kodlar: Yapay Zekâ İle Stratejiler, Riskler ve Yaratıcılığın Dijital Evrimi

ÇEPNİ ŞENER B.

5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. REKLAM YARATICILIĞINDA BİLGİSAYARLA ÜRETİLEN GÖRÜNTÜLERİN ROLÜ: TÜKETİCİ PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRME

ÇEPNİ ŞENER B.

1. ULUSLARARASI BATI KARADENİZ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, ss.27, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. TİKTOK FENOMENLERİNİN PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK KULLANICI ALGISININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ÇEPNİ ŞENER B.

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2023, ss.1136-1154, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. SOSYAL AĞ SİTE REKLAMLARINA YÖNELİK ŞÜPHECİ EĞİLİM VE KULLANICILARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE "Diversity, Careers, Interdisciplinarity", Sivas, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2023, ss.448-449, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Çocuklara Yönelik Mobil Oyunlarda Kullanılan Reklamlar Üzerine Bir Araştırma

COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.

6th Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference, Türkiye, 25 Ekim 2022, ss.27-28, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. REKLAMDA NOSTALJİ KULLANIMI: TELEVİZYON REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1218-1229, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Dijital İletişim Çağında Hikâye Anlatıcılığı ve Reklamlar

Çepni Şener B.

DİJİTALLEŞEN MEDYA VE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Çepni Şener Betül,Yılmaz Nurcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-59, 2023

2023

2023

2. Reklamı Yasaklı Olan Ürünlerin Pazarlanması

BOZDAĞ ATEŞ A., ÇEPNİ ŞENER B.

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin, ss.209-226, 2023

2023

2023

3. İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALANINDA METAVERSE: MAKALELER VE TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

ÇEPNİ ŞENER B.

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim, ss.13-38, 2023

2022

2022

5. DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME

ÇEPNİ ŞENER B.

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, UĞURHAN Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-71, 2022

2022

2022

6. Sosyal Medya Reklamcılığı

ÇEPNİ ŞENER B.

Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar, BAŞER Emrah, COŞKUN Engin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.59-78, 2022

2022

2022

7. Halkla İlişkiler Stratejileri Ekseninde Proaktif ve Reaktif Yaklaşımların İncelenmesi

ÇEPNİ ŞENER B.

Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, ALTİNCİK, HASAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.189-203, 2022

2022

2022

8. Dijitalleşme ve Kriz İletişimi

ÇEPNİ ŞENER B.

Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar, COŞKUN Engin, BAŞER Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.39-54, 2022

2020

2020

9. Reklama Yönelik Tutumun Kuşaklar Arası Karşılaştırılması

COŞKUN E., ÇEPNİ ŞENER B.

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, KUTLU, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-176, 2020

2020

2020

10. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının X, Y ve Z Kuşakları Bağlamında İncelenmesi

ÇEPNİ ŞENER B., COŞKUN E.

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, ÖZKOÇAK, Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.45-88, 2020

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2025

Aralık 2025

Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2025

Ekim 2025

İletişim ve Diplomasi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2025

Ağustos 2025

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2025

Nisan 2025

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi