Dr. Öğr. Üyesi AHMET ÇAĞLAR ÖZDOĞAN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Psikoloji, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Psikoloji, Davranış Bilimleri, Eğitim

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2021

2017 - 2021

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), Türkiye

2014 - 2017

2014 - 2017

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2005 - 2009

2005 - 2009

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Ergenlerde Psikolojik İyi Oluşun Bireysel ve Çevresel Faktörler Açısından İncelenmesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2016

2016

Yüksek Lisans

Lise Öğrencilerinin Reaktif-Proaktif saldırganlık ve ebeveyn duygusal erişilebilirliği arasındaki ilişkide duygu düzenlemenin rolü

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Psikoloji

Davranış Bilimleri

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Makaleler

Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Ergenlerde Reaktif Saldırganlık ve Aile İşlevselliği Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

ÖZDOĞAN A. Ç.

UYSAD VI. ULUSLARARASI YÖNETİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 16 Ocak 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. Ergenlerde Yaşam Doyumlarının Yordayıcıları Olarak Anne ve Babadan Algılanan Duygusal İstismar

ÖZDOĞAN A. Ç.

UYSAD VI. ULUSLARARASI YÖNETİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 16 Ocak 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

3. Türkiye’de Sosyal ve Duygusal Öğrenme Alanında Yapılmış Tezlerin Sistematik Olarak İncelenmesi

ÖZDOĞAN A. Ç.

UYSAD VI. ULUSLARARASI YÖNETİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 16 Ocak 2021, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Öznel İyi Oluş ve Hayatın Anlamı: Sosyal ve Duygusal Yalnızlığın Aracı Rolü

ÖZDOĞAN A. Ç.

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi., 12 Aralık 2019 - 13 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlık: Öfke ve Bilişsel Esnekliğin Yordayıcı Rolü

ÖZDOĞAN A. Ç., HASPOLAT N. K., ÇELİK O., YALÇIN R. Ü.

20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. ÖZNEL İYİ OLUŞUN YORDAYICISI OLARAK BİLİŞSEL DUYGU DÜZENLME VE EBEVEYN DUYGUSAL ERİŞİLEBİLİRLİĞİ

ÖZDOĞAN A. Ç., CENKSEVEN ÖNDER F.

20. Uluslarası Psikoojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2016

2016

9. Üniversite Öğrencilerinde Öznel İyi Oluşun Yordayıcısı Olarak Ebeveyn Duygusal Erişilebilirliği

ÖZDOĞAN A. Ç., CENKSEVEN ÖNDER F.

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

Desteklenen Projeler

2020 - 2021

2020 - 2021

COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

BERKANT H. G. (Yürütücü), ÖZDOĞAN A. Ç.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 1

h-indeksi (SCOPUS): 1