Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
1. Exploring Global Education in Early Childhood: Preschool Teachers Perspective
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2024, ss.95-119, 2024 (ESCI, TRDizin)
5. Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları Belirleme Aracı: Öğretmen Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası sosyal araştırmalar dergisi,
, cilt.50, ss.467-474, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
2. Waldorf ve Montessori Temelli Duyu Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Deneyimleri ve Görüşleri
9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
6. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimlerine Ebeveynlerin Yaklaşımlarının İncelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019) “Çocukluğun İnşası”, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Dersine Yönelik Görüşleri
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION.Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
2. Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilirlik İçin Eğitim
Sosyal ve Beşerî Bilimler Ekseninde Sürdürülebilirlik, Gürbüz,Süleyman, Editör, Orion Yayınevi, Ankara, ss.111-142, 2022
3. Bebeklik ve Oyun Döneminde Sosyal Gelişim ve Eğitim
Bebeklik ve Oyun Döneminde Gelişim ve Eğitim, Deniz Ümit, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.236-253, 2021
4. Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Gelişimin Değerlendirilmesi
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Günseli Yıldırım,Güzin Özyılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.121-150, 2020